marți, 7 aprilie 2009

Tam-tam pe cazul lui Becali

Dragii mei ce vreau eu sa scriu in acest post este urmatorul lucru: m-am saturat de cat tam-tam se face pe cazul lui Becali. Inteleg, ca e o stire care face audienta dar nici chiar asa. Pe orice post tv te uiti vezi de cazul lui Becali; orice gazeta citesti trebuie sa existe in ea un articol despre cazul lui Becali; orice site de stiri, de ziar accesezi, scrie mare "Becali la inchisoare", "Ce spun astrele? Va scapa sau nu de inchisoare" s.a.m.d. Mi se pare pur si simplu jenant. Toti parca sunt niste papagali. Repeta fiecare acelasi subiect dar cu alte cuvinte. Jenant.
Si ca sa vedeti o chestie care eu o consider deja exagerata, va rog sa va uitati la urm clip de pe site-ul stirile protv.ro - destinul lui gigi becali scris in stele ramane sau nu ramane dupa gratii.
Merita, credeti-ma pe cuvant! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu