luni, 27 aprilie 2009

Leapsa primita

Nu stiu daca voi stiti ce e aceea leapsa, sincera sa fiu nici eu nu am stiu, dar mi s-a explicat. Leapsa pe blog inseamna ca atunci cand cineva gaseste un articol interesant, sau scrie ceva interesant, paseaza acel mic articol mai departe anumitor prieteni, care la randul lor, scriu ceva in legatura cu subiectul respectiv ca si o continuare, astfel incat la un moment dat, pe subiectul respectiv se va scrie in numeroase feluri si in stilul personal al fiecaruia. (sper ca am inteles corect, daca nu va rog sa ma corectati)
Ei bine, leapsa pe care eu am primit-o este de la un prieten de al meu, Adi, leapsa primita de pe http://adrianswebs.com si consta intr-un articol despre punga de plastic, practic viata unei pungi de plastic, metaforic vorbind.
Si pentru ca eu nu vreau ca sa las acest subiect sa se stinga am sa continui si eu prin a posta un filmulet facut tot de niste prieteni de ai mei si care se intituleaza sugestiv: Plastic kills.
Sper sa prindeti esenta filmuletului si daca doriti sa preluati leapsa si sa o continuati va rog sa ma anuntati si pe mine ca sa stiu si sa o urmaresc ca sa vad cat de mare va ajunge acest subiect.
Va multumesc si vizionare placuta la a doua parte din leapsa primita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu